16 Eylül 2009 Çarşamba

inkheart

Hayatımı bir saniye daha devam etiremeyeceğimi öğrenmiş gibi ağlıyorum şuan
Bir yandan nasihat edip son nefesimle, bir yandan ağlıyorum.
Ağlayışımı kimse duymasın ama herkes bilsin istiyorum.
Alev alev yanan sadece gözlerim değil bu gece, için için tutuşuyorum.
Aklımda binlerce keşke ve ben onları gözyaşlarımla silmeye çalışıyorum.

Dondurmasını yiyemeden düşürmüş bir çocuk gibi ağlıyorum şuan
Hayatımın en önemli şeyi o kaybettiğim çünkü... Düşürdüğüm
yada düşürmeye itildiğim yüzünden hüngür hüngür ağlıyorum.
Aricak diye ödümü koparanı hatırlayıp ağlıyorum, gereksizce, salakça, korkakça ama hiçkimsenin tepkisinden korkmadan ağlıyorum

Tüm sürüsünü kurda kaptırmış bir çoban gibi ağlıyorum şuan
çok mu gerekli bunca acı
benim çok canım acıo şu saniye
eline iğne batırmış ve başına gelicekleri bilen masal prensesi gibi bakıyorum acıma
çatlamasındansa kırılsın derler ya aahh her yerim çatır çatır yazık

Kalbinin mürekkebinin ne denli sihirli olduğunu bildiği halde yazan bir yazar gibiyim
Sesli okumayın yanınızda acı bitebilir

En sevdiği kitabın sonuna gelmiş bir okuyucu gibiym şuan
zil çaldı... gözyaşımın en tatlı yerinde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bi yorum yapsana sende =)