14 Eylül 2009 Pazartesi

Garip 1

Son zamanlarda yaşanılan garipliklerin ardı arkası kesilmiyor arkadaşlar.
Kedilerim bile gözümün içine baka baka kaçıolar benden. Nooldu benim beni tek seven gece kedilerime anlamadım.
Dilenci çocuklar bile bi alem onlarıda bozmuş hayat. Bu yetmedi bide neyse okuyun bence =D
*
çucuk: Abla mendil verim mi?
ben: yok ablam saol
ç: abla dedik baarımıza bastık alsana be bitane nolcak
b: git başımdan be manyak mısın kızım
çucuk2: almıo mu?
çucuk1: yok abi almadı
(bu sırada ben minibüslere doru koşturuorum onlarda arkamdan koşturuolar)
çucuk2: abla ayıp edion ama bak gül gibi giyinip çıkmışsın bi nazarlık atsan ne var
ben: aaa birdi iki oldular al aman al istemiorum mendil falan ananızın hayrına gitsin
çucuk2: kız verme verme zaten ne sermayeden yicen başkasına satarız
ben: çak iki tane töbe töbe akşam akşam
çucuk1: çökmüş be abi üstünegitmesemiydik ne?
ben: ulan gidin be hala dolanıosun arkamda bide duyura duyura konusuosunuz manyakmısınız ya.
Centilmen halk adamı: bi sorun mu var hanımefendi?
ben: yok yok gittiler zaten saolun
Centilmen halk adamı: önemli deil gidiceğiniz yere bırakiyim isterseniz
ben: nie taksiniz mi var
Centilmen halk adamı: yoo ama bırakabilirim
ben: manyakmısın kardeşim git başımdan
*

Sonracığıma efenim eve geldim bitmişim tükenmişim ben. Zaten beğendiğim ayakkabı yeni sezon çıktı 180 tl içime oturmuş yaydım kendimi hemen. Tıkındım bi güzel.
Bi baktım televizyonumun üst kısmı çizgi halini almış, oraya gelen görüntüyü basık gösterio, tüm kanallar bu şekilde üstelik. Ayrıcada bissürü parazit var bilmemne. Çok fazla dayanamadı gözlerim bu görüntüye pes dedim.
Koştum MSN'e kaçtım. Damlama bi kaç şarkı gönderdim oda bana bi şarkı attı. çok güzelmiş dicem diyemiorum ne işse. Gitmio yazdıklarım. Dakika başına düşen ileti sayısını aşmışım bak hele şaka gibi =D
Tamam biz hatunlar çenesi düşük insanlarızda bu kadarda deil anacım. Diğerlerine yazıyorum onlardada durum aynı. bir şaka gibi durum daha.
Tv bozuk olmasa bi dk durmam bide içimde bi his var böle ufunet bastı resmen o yüzdende çıkamıorum =s
Sel vurmuş Vodafone hatlarda çalışmıomuş. Bu konuya eklicek daha bissürü şeyim varda bu gecelik bu kadar. Damlamın zaafı yeterince bozdu sinirimi ;)

Dünya garip bi hal alıo farkında mısınız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bi yorum yapsana sende =)