2 Eylül 2009 Çarşamba

Dost

http://balbojeqi.blogspot.com/2009/09/eski-dostlaaar-eski-dostlaaar.html

Linkteki yazıyı büyük karmaşaların içinden çıktığımız bi dargın bi barışık bi kanlı bıçaklı bi limoni olduğumuz diğer yarım yazdı. Evet evet benden bahsedio üstelik orda. Hatta dha önceki yazılarında da bana dair ufak tefek cümleler buldugumu düünüorum şuan

Hiçbizaman derine bakamadım belkide derinlere bakmak benim işim değildi yada zor geldi üşendim. Hep kendimi bi yerlerde şakalaşmaya dalga geçmeye insanları güldürmeye vurdum. Vurduğum kendimden başkası değildi bu zamanlarda. Ne Damlamın iyi yazdığını, ne etrafımdaki diğer insanların ne amaçların peşinde olduğunu kaçırdım.

Hayatıma 2 yıl gibi büyük bir zaman ara verdiğim için pişmanım. Bunu hem size hemde kendime yaptığım için ayrıca pişmanım. Ara vermekten çok huzuru aramak için tibete gidip ölmek üzere dönen insanlara döndüm 2 senede. Yozlaştım, koptum herşeyden. Bu benim suçum hatta en büyük günahım. 7 büyük günahtan birini işledim. Bi çoğunu işledim. Cennetten kovuldum 2 yılın sonunda ve bu sayede cennet olmadığını anladım dışardan bakınca. ama içerden güzeldi gerçekten. Ağlamaya değerdi

Şimdi kovulmuş bir cadı olan ben hayatın içine yeni adımlar atıyorum eski dostumun uzattığı elle. Hani şu yazısını bana adayan eski dostum. Hani eskiyemiceği artık tescilli olanım.

Yazar tıkanıklığımdaki porçözüm benim =) yine sen o xin bana teklif ediceğini haber vericeksin ve ben yine deli gibi saçlarımı savurucam ama bu sefer telefonuma mesaj gelmez heralde =)

En kötü günlerimin sonunda kendimi açtığıma inandığım bu yazıyı sana adıyorum. Umarım Seversin

1 yorum:

  1. Bi Yorum yapiim bend !!

    Eeed her yazıda birasda sen warsın !

    Hayatımızdan ne kadar kötüLük yabmıs oLsakda sen ne kadar hata yabmıs oLsanda herşeyin bi sonu war.. Her güzeLLiqin oLduqu qibi her kötüLüqünde ...

    Herşey yawas yawas biter..

    Dioum ya yazımda da GENÇLİĞİM derken buna artı oLarak cahiLLiqimizide ekLicez...

    SewiLiosun Heb sewiLdiqin qibi...

    YanıtlaSil

Bi yorum yapsana sende =)