29 Eylül 2008 Pazartesi

üşeniyorum öyleyse...

Juan öldüğünde kendisini hayatı boyunca hayalini kurduğu konfor ve güzelliklerle dolu harika bir yerde buldu. Beyazlar içinde biri yanına yaklaştı ve şöyle dedi :

- Her ne istersen almaya hakkın var: tüm yiyecekler, zevkler, eğlence… Hepsi emrine amade.
Buna müthiş sevinen Juan hayatta isteyip de yapamadığı her şeyi diledi, doya doya yaşadı. Bütün bu zevklerle dolu geçen yılların sonunda beyazlar içindeki adama gidip şöyle dedi:

- İstediğim her şeyi yaptım. Şimdi uğraşabileceğim bir iş istiyorum ki kendimi yeniden faydalı hissedebileyim.

- Çok üzgünüm, dedi beyazlı adam. Ama sana veremeyeceğim tek şey bu. Burada hiç iş yoktur.

- Sonsuza dek bezginlik içinde mi yaşayacağım yani? Tüm zamanımı böyle sıkıcı halde geçireceğime binlerce yıl cehennemde kalmayı yeğlerdim.

Beyazlar içindeki adam yavaşça Juan’ın kulağına eğildi ve şu sözleri fısıldadı

- Sen nerede olduğunu sanıyorsun ki?

canlarım... tembellik güzeldir ama ne biliyim, bi süre sonra tembelliğiniz sizi sevgilinizden ayrılmaya üşendiricek boyuta gelirse çok mutsuz olursunuz çok

işin özsuyu : üşeniyorum öyleyse yok oluyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bi yorum yapsana sende =)