15 Eylül 2008 Pazartesi

Dediklerimizi Duymuyoruz

Bugün okula gittim ''Yiiihhhhhuuuuu'' millet ikinci haftasında biz daha yeni başlıyoruz enteresandır sınıflar bölündü birleşti bilmemne bizde hiiiç bi değişiklik yok Hakkan hoca ders işledi hemen vakit kaybetmeden

yılın ilk sesli okumasını ben yaptım sonrada okunan konuyla ilgli bişi sorulur ya hep hoca sordu biz el kaldırdık konuştuk

ben bile farkında değildim olanların esasen herkes kendi görüşünü ve kısmen doğru olan görüşlerini söyledi

hocanın asıl beklediği benim birkaç saniye önce okuduğum şeyi duymaktı ama ben dahil kimse bunu söylemedi

sanki ben hiç okumadım, sanki kimse dinlemedi, sanki takip edilmedi

aklımız başka yerlerde şu sıralar sıkıntılar çok gibi yada eserikliyiz ondan belki =)

yinede 75 dk gazete okuyan bi toplumun bireyleriyiz ve söylediklerimizi dediğimizin farkında değiliz. Duyar sağırlar olmaya başladık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bi yorum yapsana sende =)