29 Eylül 2008 Pazartesi

Filmler Filmler Filmler...

Öncelikle önceden söz verdiğim film konusuna döndğümü belirtmek istiyorum. Geç kaldım yine tamam tamam mızıklamayın ve şimdi filmlere geçelim. İzlediğim en güzel filmlerden biri olduğunu belirtmeden geçemiceğimle başlamak istiyorum. Aslında buraya yazıcağım bütün filmleri çok beğendim boşa geçen bir saniyem bile olmadığına kalıbımı basarım hatta =)

ama öncelikleeee!!...
STARDUST
Düşen bir yıldızın hikayesi...
Aslında herkesin hikayesi, yani filmdeki herkesin. Duvarla ikiye ayrılmış gerçekle büyü arasında yalnızda bir kırık açıklık bulunan 2 şehir, düşen ve mutlu olunca parlayan bir yıldız, aşkını ispat etmeye çalışan bir delikanlı, ona aslında aşık olmayan bir kız, köle bir prenses, yıldızın kalbini isteyen 3 gençlik heveslisi cadı, babaları ölen ve kaçan bir kolyenin peşinde koşturan alçak prensler, yıldırım toplayıp satarak geçinen bir korsan, eğlence, büyü, komedi, drama, Robert De Niro, Michelle Pfeiffer, bir masalda olmasını isteyebiliceğimiz iyi, kötü herşey var bu filmde. izleyince eminim benim kadar seviceksiniz ama önce biraz fotoğraf görün belki yardımı olur=))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bi yorum yapsana sende =)