20 Eylül 2007 Perşembe

…ve uzun bi aradan sonra ‘‘Beden Eğitimi’’

Beden dersinden açıkçası nefret ederim. Tamam spor yapmak iyi bişey ve hayatımızda önemli bi yerde olmalı sağlığımız açısından ama bunun bi ders olarak bana ne gibi bi faydası olabilir ki? Açıkçası ben sıkılmıştım artık boynumu kırma tırsmaları arası takla atmaya çalışmaktan kasmayın kardeşim bizi topumuzu oynayalım eğleneli derslerden dolayı oluşan stresimizi atalım neyinize yetmiyo yaw aaa ama.

Buna bi dur dercesine geçtiğimiz eğitim yılında beden eğitimi isimli iğreti dersimiz yoktu ve çok da mutluyduk hani. Bu sene ne geldiyse yönetimin başına mesleki eğitimden de öte olan artık dal eğitimlerimizi alıcağımız bu yıl beden eğitimimiz var! =O feciii yaa şoktayız sıçışlardayız o lacivert gözlere bakakaldık bugün bu adam ne diiiyyiiii?? diyerekten.

İlk beden eğitimi isimli tiksinç dersimizi bugün yaşadık ve memnun olmadığımız bu durumda bile somurtmadık hatta çok komik de bişeyi ortaya çıkardık:

Bir önceki gün tarih dersinde tarih öğretmenliği isteyen ve ondan önceki günde Sayfa Düzeni dersinde grafikerlik isteyen arkadaş bugünde beden dersinde beden eğitimi öğretmenliği istediğini söyleyince benim şaşkınlıkla sende her şeyi istiosun dememin arkasına tüm sınıf koptu ve benim cümlemi hoca duymadı. Herkes gülmeye baslayınca hoca aval aval kaldı ve o arkadaşın bedenle uzaktan yakından alakası olmadığı için güldüğümüzü düşündü. Bu arada birde öğrendik ki önceki sene de aynı arkadaş hostes olmak istiyomuş (buradan da cinsiyeti çözdü çakallar yada ben böle diyerek herkesi uyarmış oldum hasss…). Bunun üzerine bize 10 katı girdiği için 10 katı fazla gülmeye başladık ve hoca hayata küsme boyutuna geldi biz dahada güldük. E tabi hocaya durumu açıklarken biraz daha güldük bizde gülmeye dünden hazırmışız maşallah ii güldük ama. O arkadaş haayylaa yetenek sınavında 4 yıllığı kazanırsam beden eğitimi öğretmeni olucam da dilimi geliştirebilirsem hostes olmayı hala istiorumda bilmemne diye saydırıo orasıda ayrı bi durumdu

PS: bu arada küçük Emrah gibi olan sadece Yasemin hoca değilmiş bedencimizinde hiç kalemi olmamış onu öğrenmiş olduk =)
PS2: Beden Eğitimini sevmesemde hoca benden büyük bi sempati kazandı lacivert gösleri ve 15 Temmuzda evlenmesiylen tabi gamzede fırsatı kaçırmadı aaa hocam buda o tarihde sevgili buldu kendine diye çığırdı eşşoğlusu... yinede seviorum şu köpeği =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bi yorum yapsana sende =)