25 Eylül 2007 Salı

üşüyorum da...

şiiirlerin baydığını söleyenler
okul komedilerini geri isteyenler
hocalarımızı makaralarımızı merak edenler
haftasonu bitti ve ben

DÖNDÜMMM..


Her haftasonu biraz da edebi-yatalım arkadaşlar boş geçirmeyelim hayatı görüşündeyim şahsen ben açıkçası sizde sormuorum benim blogum nede olsa niiiahahahahah (cadı çığlığı efektimide verdim ohh). Katlancağnız artık şair gömlekli adamın kızının şair geninden kopanlara...

...ve bugün sosyoloji sosyoloji yarıldık ilk iki derste gerisi boştu zate

Ders sosyoloji ve hocacığımız toplumdaki değişimlerde biz nasıl etkili olabilirizin beyin fırtınhasını yaptırıyodu bize herkese teker teker fikrini soruyodu...
Derken söz Dctr'mrt' e geldi ve ''Sohbethaneler kurardım'' dedi hoca güldü arkasına ''bunu görsede bizimiler beni evlatlıktan rededse'' diye ekledi.Bunun üzerine hocamız nasıl ilişkilendirdiğini anlamasak bile çok güldüğümüz şu anektodu anlattı :

Bir akşam baba kutupayısı ile yavrusu kutuplarda yürüyüşe çıkmışlar. Yavru kutup ayısı babasına '' Baba büyükbabamda bi kutupayısı mıydı ? '' diye sormuş. Babada hepimizin beklediği gibi evet oğlum demiş yürüyüşe devam etmişler. Fakat yavru kutup ayısının soruları hiç bitmiyomuş. Baba büyük babamın babasıda kutup ayısımıymış peki dedimin dedesinin dedeleri... derken baba kutup ayısının sabrı taşmış. ''Oğlum... Sen niye bunları bana sorup duruyosun?'' demiş. Cevapsa traji komik :

Baba ben üşüyorum da.... (perde kapanır seyirciler gülmekten kırılırlar)

beyin fırtınası bi süreliğine yalan olur ama tamamen yırtamadık maalesef çok güldük yetti bize

PS: Böylece bedduamızdaki '' çölde kutup ayısı '' ibaresinin hiçde mantığa aykırı olmadığını hatta o kutup ayısının çöle çıkış hikayesinin ne olduğunuda öğrenmiş olduk =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bi yorum yapsana sende =)