28 Temmuz 2009 Salı

Farkında Olmadan

Değerli bir arkadaşım (kendisine arkadaşım diyebilmekten gurur duyduğum nadir insan) bana neden yazılarımın o etraftayken arttığını hatırlattı farkında olmadan.
Bunalıma giremiştim daha düzenli olarak görüştüğümüz zaman.
Girmiştim ama daha çok onla alakalı hoş bi bunalımdı. Neden gidiyosunuz ki, bir kaç ders daha streslerini yaşıyodum.
Farkında olmadan pekçok iyi şey yaptırmıştı bana, iyi insanlarla tanıştırmış, zihnimi açmış, yaratıcılığımı geliştirmişti. Oyunculuğun ne denli güzel olduğunu ve eğlenceli bir hal alabiliceğini aynı zamanda da ne kadar çabuk rolden çıkılabileceğini gösterdi (ki ben oyuncak ayı rölünde baya bi çaba sarfettim o rolde kalmak için :] )
Bir süredir adam akıllı konuşamıyoduk ki bugün bu zinciri bozduğumuzu düşünüyorum. bir kaç dakikalıkda olsa hayatımızın durumu hakkında bir şeyler paylaştık. İşte bu paylaşım anında anladım ki insanlar eğer gerçekten değer veriyolarsa birilerine, iyi bir ilişki içerisindeyse biriyle, bir şekilde ona hissettiriyor bunu farkında olmadan.
Sosyal Antlaşma (social engagement) gereği size çokda samimi olmadığınız birisi nası görünüyorum diye sorduğunda ona ya elbise güzelde sende çok çirkin olmuş diyemeyiz ya hani, içimizde el vermez zaten, karşınızdakinden bunun ötesinde birşeyler hissediyorsanız eğer o kişi muhtemelen size değer veriyordur.
Bir hastalık zamanında
Yardıma ihtiyaç duyulduğunda
Nedensiz canınız sıkıldığında
*Eğer size sıkma canını diyen kişi bunu mesaj atarak yapıyo bile olsa gözlerinde gerçek endişe yada hüzün varmış gibi hissedebiliyosanız çok şanslısınız. Belkide hiç dikkat edip üstünde düşünmediniz yada hislerinize güvenmediniz ama dikkat edin derim ben. Fark ettirmeden yaşanır çoğu şey.

Olurda bu yazıyı okursa eğer değerli arkadaşım sonuna gelene kadar kendisinden bahsettiğimin farkında olmicak. Belkide farkında olmadan fazla üstü kapalı yazdım =)

Sizi Seviyorum ;

Tuğba Yardımcı
Serdar Solkun
Selen Buse Dorukoğlu
Ece Türkkan
Mert Ülkü
Fatih Saboviç
Deniz Vargeloğlu (ve tayfası dicem ama kızmayın :) )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bi yorum yapsana sende =)