6 Ekim 2007 Cumartesi

Bunada muhabir deniyo ya...

efenim Reha Muhtar hazretlerinden bahsediyorum tabiki

düzce depreminde hem evi yıkılan hemde göçük altındaki evinde soba yüzünden yangın çıkan kurtarılmaya çalışırken bi yandanda saçları yanıyo olan kadına ''acı var mı acı'' diye soran morondan bahsediyorum

hem komik hem acı insanı çıldırtır bu herif yaa

sırf bu soru sormasın diye cinnet getirmiyo kimseyi öldürmüyodum

anlamakta bazen güçlük çeken hatta benim moron tarifime uygun konuşan şu insanın '' Doğuştan kör olduğunuzu anladım da beyefendi, küçükken de gözleriniz görmüyor muydu onu soruyorum? '' dediği günleride biliyorum karısını boğarak öldüren herife başınız sağolsun dediğinide, 64 yerinden bıçaklanan kadını '' zaten 64 yerinden bıçaklanmışsın SsuuSs 1 dakka '' diyerek susturduğunuda...

yok yook bu adam iflah olmaz

zamanında nilüferle beraberdi gülşenlede dedikodusu çıktı hadi nilü neysede gülşen karısı ne buldu rehada anlamadım moron olmasına rağmen kadından anlıyo yiğidi öldürdüm hakkını yememem lazım cağnım

he bide kimsenin sormadığını sorar Deha Reha :
( tünel kazarken yakalanan mahkumlar hakkında )
-Mahkumlar kaçmak için mi tünel kazdılar?

( donmak üzereyken kurtarılmış dağcılara )
-Soğuk muydu?

( Yanlış sünnet kurbanı aile fertlerine )
-Peki siz sormadınız mı sünnetçiye neden hepsini kestiniz diye?

( bıçaklanan ancak hayatı kurtulan kadına )
-Sizi öldürebildi mi efenim?

Mahallenin muhtarı olur tacizle suçlanan okul müdürüne kızar:
-Sen benim sözümü kestiğine göre kim bilir daha neler yapmışsındır.

büyük imam Reha ayrıca şunuda söyler:
-Salı günü kılınacak Cuma namazından sonraki defnedilecek cenaze...

telefondaki adama fırça atıyor zaten genelde fırça atar .
-Bütün bunları nasıl yaptın ha? cevap ver??
-Bakın efendim şöyle izah edeyim...
-Sus konuşma, hala utanmadan izah ediyorsun.. cevap versene ??!

hatta bush'a bile seçimler arap saçına döndüğünde fırça kaymıştır:
( bir yanına Bush un bir yanına Al Hore un resimlerini koydurduktan sonra )
" Bana bakın Bush la Gore şu seçim işini bir an önce halledeceksiniz yoksa karışmam"

- Valla bu yapılana ayılık denir sayın seyirciler ama...ben demiyim......susiyim neyse...

bu akşamlıkta benden bu kadar sayın okuyucularım salıcakla kal Türkiye her nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsanız ii akşamlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bi yorum yapsana sende =)