12 Ekim 2007 Cuma

Bayram Geldi...

Ramazan bayramının tadını çıkardığımız şu günlerde ben çulsuzluğun tadına bakıyorum. Eskiden üç kuruş birileri bişeyler verirdi ama artık bu iş bizim ailede -10 lara yarıyo anlaşılan ki 10 yaşındaykende ben pek bişi toplayamazdım 16'mdada toplayamıorum.

Bayramda el ööpüülüüüürr bayraamda eell öpülüüürrr diye baaran cocuk şekerle çalışıo manyakmı ne o yaşlarının kıymetini bilmeli kıymetini ''ücretleri peşin aliyim'' dediğimde şaka yapıyorum zannediyolar bozuluyorumda çaktırmıyorum ya aaa ama =(

130 milyon ciro yapan arkadaşımda var benim henüz eniştelerine gitmemişler üstelik çok uyuz oldum fakir değil bişey değiliz cimrilik desem tüm sülaleyi lekelemiş olucam bayram bayram olmicak...

Dayıımmm aahh daycığım bnm 1-2 seneye kadar hep verirdi canımın içi ama oda o görmesin bu bilmesin derken ne verdiğini bilmezdi yıldı dedi paramla rezil oluyorum oda vermiyo artık.

he bide enişte bey verirdi arada baya ii iş çıkardı ondan ama bi seferde 50 çalışırdı artık onuda göremiyoruz oda bitti gitti gümbürtüye geldi

babam desen haftalıklarımı geçen seneden az verme girişiminde bulunduda hatırlayınca düzeldik bide bayramdamı para vercek oda vermiyo

annem benden beter halde...

ananemle dedemde yıl içinde doum günümde falan bişiler atıolar bayram fosss

babanemle dedemse acı diline bal sürüp yutardık laflarını hiç acı değilmiş gibi ama şimdi anlıorumki mezarında dua okumak su dökmek çiçek dikmek laflarından daha çok koyuyomuş...

Ramazan bayramınızı en içten hislerimle ve boş ceplerimle kutlarım efenim

PS: babaanne senin için hiç babaannem demedim yüzünede başkasına anlatırkende ama bu seni sevmediğimden değildi kızgınlığımdandı...Seni seviyorum babanne umarım izliosundur bizi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bi yorum yapsana sende =)