30 Ağustos 2009 Pazar

Bugün

Bugünü Cem Adrian'a adıyorum
2 gündür Pamela ile olan klbini izleyip izleyip kendimi farklı duygulara sevk ettikten sonra bugün, elimde olan tüm Cem Adrian şarkılarını topladım ve bulabileceğim tüm şarkılarını indirdim (evet doğru okudunuz gidip de albüm alıcak değilim nerde o para, hem her söylediği şarkı albümlerde olmuyo ki).

Onları bi güzel Media Player'ıma atıp sıraladım ve kaydettim. Bütün gün kendimi Cem yağmuruna tutucam kısacası =) hem belki ilhamda gelir bana yenilikler getirir zihnim açılır falan bu tip beklentiler içerisindeyim kısacası Cem Adrian ve düetlerinden.

Şaka bir yana muhteşem bir yoruma sahip e tabi beimde ses tellerim bilmemkaç kat uzun olsa böyle olurdum. Yinede büyük başarı bunu geliştirmek ve esirgememek. Bir şeye daha çok sevindim Emir albümünün kapağındada o güzelim vücudunu Mehmet Turgut'tan esirgememiş

İkisinide seviyorum dikkatle takip ediyorum başka bi deyişle
öl, bit, tap =D =P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bi yorum yapsana sende =)