24 Ağustos 2008 Pazar

Dedikodularla döndüm anacım

Kargonun solisti koray : “ben mikser değilim”

Coca-cola reklamlarında korayın bırr dediği anda duyulan mikser sesinin koraydan çıkmadığı anlaşıldı. olayın tamamen ses teknisyeninin mallığından kaynaklandığı söleyen koray, olayın aslını basın mensuplarına şu şekilde anlattı :
-Çekimden sonra, dublaj yapılırken koray bırrr sesini çıkartmakta zorlandı. teknisyene “abi o bırrrr sesini mixerla halledersin sen” dedi. gerçekten mallığın doruklarında kamp kurmuş olan teknisyen korayın bu istediğini yanlış anlayıp reklamda gerçekten mikser sesi kulladı. olayla ilgili görüşlerini aldığımız teknisyen, “her şey bırr gibi bir coca cola içtiğim için oldu. zaten üç kuruş aklım vardı onu da sürekli çok soğuk kola içerek kaybettim” dedi. aynı seride müslüm gürsesin gülme sesi yerine “sitcom kahkaha efekti” koyan teknisyenin de aynı kişi olup olmadığı araştırılıyor.

Şebnem ferah kötü espiriye savaş açtı!

boxer dergisinden, dergiye soyunması için gelen 300 bin dolarlık teklifi geri çeviren şebnem ferah, “geri çevirme sebebim derginin kapağında -şebnem ferah ferah- esprisinin yapılacak olmasıydı. bu ülkede eğlence s
ektörünün telif haklarından sonraki en büyük sorunu kötü espiri, artık buna bir dur demenin zamanı geldi” dedi. bizler krotayfa.org olarak her zaman olduğu gibi şu anda da şebnem ferahın arkasındayız.


Metin şentürk bütün repertuarını unuttu!!
son yıllarda, sürekli görme özürlü olması ile ilgili espri yaparak yaşamını kazanan metin şentürk, repertuarını tamamen unutunca işsiz kaldı. olayı bir sabah duşa girdiğinde fark eden şentürk : “duşa girdim, her normal insan gibi duşta şarkı söyleyecektim fakat bu kadar çok espriyi
ezberlemek uğruna bütün repertuarımı unutmuşum. dehşet içinde kaldım, medyanın gazına gelip olayın vahametini görememişim. ahahahaha.” dedi.
P:S: mizanpaj yaptım mizanpaj başlıklar kalın aynı renk metinler aynı renk punto cart curt eheheheh mizanpajırm artıkın hayır diyeni OYARıM =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bi yorum yapsana sende =)